SBS ve 2008-DPY-B Başvuruları

SBS Başvuruları 11-22 Şubat 2008 tarihleri arasında yapılacaktır.
Bu sınava başvuru için sadece sınav ücretini ilgili bankalara yatırmanız yeterlidir.


6 ve 7'nci Sınıftan DPY-B Sınavına başvuru yapacak adayların e-Başvuru yapmaları gerekecektir. Bu sınav için ayrıca bir ücret yatırılmasına gerek olmayıp, SBS için yatırılan ücret bu sınav başvurusu için de yeterlidir.

SINAV ÜCRETİ: 10 (on) YTL

> T.C. Ziraat Bankası A.Ş.
> Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O
> Türkiye Halk Bankası A.Ş. şubelerinden birine yatırılacaktır.


e-Başvuru İşlem Basamakları Kılavuzu için tıklayınız

9 yorum:

ah bu sorular dedi ki...

lütfen bu soruma cvp verin...
7.sınıf sbs sınavının nerede yapılacağı hakkında bilğisi olan var mı?bunu bana anlatabilirmisiniz?birde örnek sbs sorularına girebileceğim bir adres biliomusunuz biliosanız söylermişiniz lütfennnnnnnn?????????

emre dedi ki...

adasfddddd

emre dedi ki...

bir çin atasözü derki:)sbs,sbs dediler birşey olmadı alt tarafı 90 soru ilk 20 sorunun cevabı (a) olcak kimseye söleme:)

emre dedi ki...

ben nerden bilim ah bu sorular gir www.meb.gov.tr ye hayatını yaşa

Tolga dedi ki...

ben nerden bilim be;)

BARIŞ dedi ki...

sbs lçelerdede olcakmı yoksa ildemi yapılacak

ispanya dedi ki...

arkadaşlar benim dayım meb müdür yardımcısı sbs sınavının cevap anahtarını gördüm ama sadece türkçeye baka bildim cevapları adbaacdcbadccbadbccbb her keze kolay gelsin ?

ispanya dedi ki...

arkadaşlar sbs ye herkez istanbulda giricekmiş duydukduymadık demeyin

antalya güzeli dedi ki...

ispanya bu cevaplar 7.sınıfın mı

Seviye Belirleme Sınavı

Seviye Belirleme Sınavında öğrencilerimize şimdiden başarılar dileriz.