Ne bu öğrencilerin e okul’dan çektikleri!

e-okul twitlerini inceleyince,ister istemez “Ne bu öğrencilerin e okul’dan çektikleri” diyesi geliyor insanın…
2012-2013 öğretim yılının 1.dönem sonuna yaklaştığım şu günlerde twitter başta olmak üzere,bir çok sosyal ağda,eokul en çok hakkında konuşulan kelime olmaya başladı yine..
Biz de bakalım e okul ile ilgili neler var neler yok deyip e okul twitlerini inceledik…
Birbirinden ilginç mesajlara ulaştık,özellikle öğrenciler e-okul fotoğraflarına kafayı takmış durumdalar..Hatta öyle ki,öğrenciler en güzel e okul twitini yazma yarışındalar..
Son yazılıların yoğunluğu arasında böyle stres atıyorlar herhalde…
işte e okul twitleri ; Hiç değiştirmeden aynen yayınlıyoruz..):
Gerekirse milyonlarca kez anasayfayı yenilerim ama asla aile sıra no ve cilt numarasını ezberlemem e okul“(Yakında TT olabilir bu mesaj!)
“Babam e okula notlarıma bakmaya açıyor benim fotomu e okul fotoma gülerken nota bakmayı unuttu teşekkürler e okul
“Canım sen bizim e-okul fotoğraflarımızı canonla çekmiştin ama…”
“Ya gerçekte aynada göründüğümüz gibi değil de e-okul fotoğraflarında göründüğümüz gibiysek? ”
Ya bizim e-okul fotoğraflarımız başkalarının doğrulamasında çıkıyorsa?
“E-okul’da ki fotoğrafımı görünce monitöre kafa atasım geliyor . ”
“e-okul fotosunu ben MUŞTAMI ÇEKİLMİŞİM LAN ”
“Geceleri e-okul resmime bakamıyorum ”
“Sevgili E-okul , telefondan girince güvenlik sorusu sormayarak,bilgisayardan girince abuk subuk bilgiler isteyerek bu dönemin baş tacı oldun ”
“e-okul notlarımda tıpkı iddia kuponum gibi sadece 1 tane 2 var :)
“Benim babam daha kaça gittiğimi bile bilmiyor milletin babası e-okul‘un başında nöbet tutuyor ya. ”
E-okul sayesinde kimlik bilgilerimi ezberledim ”
e-okul açılmıo tabi açılmaz o kadara düşük nota kapı bile açılmaz ”
“Hayır o değilde bizim e okul fotoğrafları niye konmadı hala.Tipimizi görüp koymaktan vazgeçtiler bence ”
“sevgiline eokul fotoğrafını göster; kalırsa senindir, kalmıyorsa da hakkıdır yani.. ”
“nerde bzim zamanimizdaki ogrencilik diyo otobusteki teyze… sizin zamaninizda e okul var miydi sanki dedim!HH diyemedim icimden dedim ”
“e-okul fotoğrafıma bakıp ibret alıyorum ! ”
……………………………..
http://www.eokulogrenci.com

Hiç yorum yok:

Seviye Belirleme Sınavı

Seviye Belirleme Sınavında öğrencilerimize şimdiden başarılar dileriz.